Wij streven naar een optimale dienstverlening waarbij wij zoveel mogelijk inspelen op de wensen van onze klanten. Toch kunt u het niet eens zijn met een beslissing of vinden dat u onterecht behandeld bent. Dit willen wij graag van u horen. U kunt hiervoor contact met ons opnemen (telefonisch, per mail of brief). Vindt u dat uw klacht niet naar behoren is afgehandeld? Neemt u dan contact op met de Klachtencommissie Woningcorporaties Stedendriehoek (KLAC). De KLAC is onafhankelijk. Zij nemen uw klacht alleen in behandeling als u de klacht eerst bij ons hebt ingediend en wij deze niet naar uw tevredenheid hebben afgehandeld.
Als u een klacht wilt indienen bij de KLAC, kunt u het Meldingsformulier KLAC gebruiken (zie onderaan deze pagina). Stuur uw ingevulde formulier per mail naar: klac.stedendriehoek@gmail.com.
|
Bestandsnaam |
Bestandsgrootte |
|
|
Klachtenformulier.pdf |
184.65 KB |
Downloaden
|
|
Reglement klachtencommissie |
59.68 KB |
Downloaden
|