Klanttevredenheidsonderzoek

Voor het meten van de klanttevredenheid onder onze huurders hebben wij het onafhankelijke bureau Magis marketing & research ingeschakeld om onze huurders te benaderen voor het stellen van vragen over onze dienstverlening. De enquĂȘtes worden telefonisch afgenomen. Wij stellen het op prijs als u aan dit onderzoek meewerkt.

Woonstichting De Marken voert doorlopend een klanttevredenheidsonderzoek uit onder haar huurders. Het klanttevredenheidsonderzoek wordt door Magis uitgevoerd en wordt op de volgende processen onderzocht:

  • Betrekken woning;
  • Verlaten woning;
  • Uitvoering reparatieverzoek;
  • Uitvoeren planmatig onderhoud.

Maandelijks worden nieuwe huurders, huurders met een reparatieverzoek en vertrokken huurders bevraagd over hun ervaring met het proces en de dienstverlening. In 2021 wordt de dienstverlening van De Marken voor alle onderdelen als goed beoordeeld:

  • Reparatie: 8,2;
  • Betrekken woning: 8,1;
  • Verlaten woning: 8,1;
  • Planmatig onderhoud: 7,5;

Over het algemeen zijn huurders in 2021 tevreden over de dienstverlening van Woonstichting De Marken. Van nieuwe en vertrokken huurders en van huurders met reparatieverzoeken krijgt Woonstichting De Marken gemiddeld boven de 8,0. Huurders waarbij planmatig onderhoud is uitgevoerd, beoordelen de dienstverlening gemiddeld met een 7,5.